Administratör på 50% sökes till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Presentation
Just nu söker vi en administratör på 50 % till ett välmående företag i Helsingborg. Du kommer att hantera leverantörsfakturor och kundfakturor. Viktigt att du är en person med koll på läget! Start är omgående och uppdraget är 6 månader till att börja med, stora chanser till förlängning finns. Sök redan idag, urval sker löpande.

Arbetsuppgifter
Det kommer vara ditt ansvar att sköta företagets fakturor. Det ingår att hantera både leverantörsfakturor och kundfakturor. Det är viktigt att du inte är rädd för att ta i och göra andra saker om så behövs. Hur arbetstiderna ser ut kommer vi överens om.

Utbildning/erfarenhet
Det är av stor vikt att du har datorvana. Vi ser också att du arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Viktigt är att du kan arbeta disciplinerat. Som person trivs du med att arbeta i ett socialt gäng och är inte rädd att säga ifrån om det behövs.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 26 april 2017

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024