OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Har du erfarenhet av administration sedan tidigare?
Har du tidigare erfarenhet av kommunal verksamhet och bli en del av ett sammansvetsat team?
Då kan du vara den vi söker som administratör på 50 % till Göteborgsområdet!
Beskrivning av arbetsuppgifter
PerformIQ söker för kunds räkning en administratör på 50 % till kommunal verksamhet för inom Göteborgsområdet. Vi söker dig som tidigare arbetat med administration och kan med omedelbar start komma och avlasta verksamheten. Som administratör inom kommunal verksamhet kommer du arbeta självständigt och lösningsorienterat med starkt driv samt vilja att lösa ärenden som uppkommer inom dina arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter innefattar bland annat posthantering, registrering av ärenden och diarieföring i ärendesystem.
Tjänsten passar dig som lockas av att arbeta serviceinriktat inom ett sammansvetsat team som alltid sätter de boende i kommunen i fokus. Det är av stor vikt att du som person är kommunikativ, social, lösningsorienterad, stresstålig samt van vid att ha flera saker på gång samtidigt, utan att för det kompromissa med kvaliteten i arbetet.
Krav på person
Vi söker dig som är driven och brinner för att ge bästa möjliga service. Du har en bakgrund inom administration där du fått arbeta serviceinriktat tidigare. Då du kommer bistå miljöförvaltningen ser vi gärna att du sedan tidigare har arbetat med liknande frågor inom miljö och har du erfarenhet av GDPR samt dokumenthanteringsplaner är det starkt meriterande.
För att lyckas i rollen som kundsupport krävs vidare:
- Tidigare erfarenhet av administration
- Svenska flytande i tal och skrift
- Gymnasial examen
Vidare ser vi det som starkt meriterande om du tidigare arbetat i någon form av ärendehanteringssystem då alla ärenden registreras internt. Har du erfarenhet av kommunal och/eller offentlig lagstiftning, GDPR eller dokumenthanteringsplaner är det starkt meriterande.
.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: 50 %
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborgsområdet
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Teodor Nellvik på teodor.nellvik@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Sökord: administration, admin, göteborg, service, support, miljö, GDPR, dokumenthantering
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17