OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du administrativt lagd, snabblärd och effektiv? Trivs du med att arbeta i en roll med fokus på ordning och reda?
Här får du möjlighet att arbeta på ett internationellt revisions- och konsultbolag i en roll som administratör på 50%. Som administratör arbetar du med bolagets talentteam och deras dagliga arbete. Arbetet präglas av laganda, samarbete och flexibilitet.
Låter detta intressant? Läs vidare!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du som administratör på bolagets talentavdelning. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat:
· Avtalsskrivning
· Framtagande av statistik, och analysarbete
· Mailhantering
· Diverse löpande administration
Kvalifikationer
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av grundläggande administration och vana av att arbeta i olika system. Vi förutsätter att du känner dig trygg i Officepaketet. Vidare har du mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl tal som skrift.
Vi söker dig som är flexibel, stresstålig och trygg i dig själv. Du har god problemlösningsförmåga och kan med enkelhet sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system. För att trivas i rollen tror vi även att du tycker om när du har fria tyglar och att du är en person som gärna tar egna initiativ. Vidare är du serviceminded, kommunikativ och tycker om att sprida god stämning till såväl kollegor som kunder.
Övrigt
Den här tjänsten är ett konsultuppdrag på 50% där du arbetar 4 h/dag måndag-fredag med möjlighet till viss flexibilitet.
Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sök därför redan idag! Har du några frågor eller funderingar gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg