Administratör på 50% till MagiCAD Group i centrala Göteborg!

Administratör på 50% till MagiCAD Group i centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

För dig som vill arbeta på ett spännande företag med värdeord som: Grow together, Stay curious och
Be ahead of the game.
Vi söker en administratör på deltid till MagiCAD i Göteborg. För dig som brinner för att organisera och administrera, samtidigt som du vill vara en del av ett innovativt företag!
Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet att vara en del av MagiCAD-familjen!

OM TJÄNSTEN
MagiCAD Group ligger i framkant av digitaliseringen av byggbranschen. Deras programvaror hjälper till att projektera installationssystem och effektivisera byggprojekten för att skapa bättre byggnader. Här kan du vara dig själv och ha kul, vara en del av ett högpresterande team och ta ansvaret för din egen framtid.

Kika gärna in videon för att se hur det är att arbeta på MagiCAD Group:



Du erbjuds
- Ett gyllene tillfälle att samla på dig erfarenhet från ett spännande växande företag
- En arbetsplats med go stämning och härliga kollegor
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Boka in kunder på kurser
* Skicka ut material om kurser
* Intern och extern kommunikation gällande kurserna och kunderna
* Hjälpa till med aktiviteter och event
* Hjälpa till med att beställa kontorsmaterial, frukostmackor osv


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska då detta används i det dagliga arbetet
- Har goda administrativa kunskaper och erfarenheter samt att du känner dig trygg administrativt med vanligt förekommande program.
- Besitter tidigare erfarenheter från arbete inom service

Det är meriterande om du har
- Arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

Tjänsten är ett vikariat under 1 års tid och passar dig som kan och vill arbeta 50 %, pga eftergymnasiala studier eller annan anledning.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Noggrann
- Kommunikativ
- Prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om MagiCAD!

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2023
  • Ansök senast: 4 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024