Administratör på 60% till Bravida EL i Ljungby

Administratör på 60% till Bravida EL i Ljungby

Arbetsbeskrivning

Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Då har vi ett roligt uppdrag som passar dig!

Om tjänsten

Bravida är störst i Norden inom installation och service. Deras huvudsakliga teknikområden är el, vs, ventilation, säkerhet, sprinkler, kyla och kraft. Bravida hjälper även till med teknisk fastighetsdrift i alla typer av fastigheter och anläggningar. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 1 år till el-avdelningen i Ljungby. Du får arbeta med varierande arbetsuppgifter tillsammans med ett gott team med hög servicekänsla. Som administratör har du en viktig nyckelroll. Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och projektledare och arbetar med ekonomiuppföljning samt ansvarar för bevakning av kundfakturor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i:
- Bemöta kunder via telefon
- Sköta fakturering och hantera inköp
- Registrera tidssedlar, löner och nya kunder
- Löpande kund- och leverantörsreskontra
- Personaladministration (utbildning etc)
- Dagligen ansvara för verksamheten genom att rapportera avvikelser och följa upp ärenden i samråd med avdelningschef.

Om dig

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration. Goda kunskaper inom Excel och office-paketet är ett krav och din svenska och engelska är flytande i såväl tal som skrift. Du är van att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Som person är du flexibel och kreativ och duktig på att snabbt hitta lösningar. Du är driven, snabblärd och noggrann samt har en hög servicekänsla.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen

Tjänsten som Administratör är på 60% och är ett konsultuppdrag med tillsättning snarast och är ett föräldravikariat på ca 1 år. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Jeanette Ericsson 0736-847243.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2021
  • Ansök senast: 25 mars 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024