Administratör på 75 % till Systemtruckar

Administratör på 75 % till Systemtruckar

Arbetsbeskrivning

Systemtruckar är ett företag som grundades redan på 70-talet. Vi har lång erfarenhet av maskiner och arbetar för ett hållbart arbetsliv. Service, Flexibilitet, Kvalitet och Delaktighet är något vi brinner för. Systemtruckar erbjuder truckar och maskiner till försäljning och hyra i alla storlekar över hela Sverige. Idag är vi xx anställda och vårt huvudkontor ligger i Örebro. Läs mer om oss www.systemtruckars.e Bli vår nya Administratör Vi söker nu en administratör till oss på Systemtruckar. Vi behöver förstärkning till vårt redan starka team på vår anläggning i Örebro. Vi söker dig som tycker om att hugga i där det behövs genom att leverera service och engagemang. Vi värderar motivation och arbetsglädje högt.
Som administratör hos oss kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter såsom att skicka fakturor, registervård i vårt affärssystem, skriva protokoll, registrering och kontroll av order samt posthantering. Det kommer även kunna innebära andra uppgifter som t.ex. ta emot gods, svara i telefon, hålla snyggt i våra allmänna utrymmen mm.
Även våra sociala medier vill vi att du tar hand om, administrerar och gärna utvecklar.
Vissa arbetsuppgifter är återkommande dagligen medan andra förekommer då och då.
Som person är du lyhörd, flexibel och ansvarstagande. Du tycker om att ge service, vara behjälplig och stötta upp där det behövs. Du arbetar bra självständigt likväl som du trivs med att vara en del i en grupp. Du kommer att arbeta tätt med vår VD och ekonomifunktion. Vi tror att du har minst gymnasieutbildning och gärna några års arbetserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god datorvana och erfarenhet av olika datasystem. Det är meriterande om du har någon form av ekonomisk bakgrund antingen i form av utbildning eller tidigare erfarenhet. System vi främst jobbar med är Visma Business och Centsoft. God kunskap i svenska och engelska både skriftligt och muntligt samt B-körkort är ett krav.
Hos oss är alla viktig nyckelspelare. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra vår arbetsmiljö och att våra anställda skall trivas och känna sig hemma. Alla är vi olika och vi tror att rätt person på rätt plats ger möjlighet att växa och utvecklas på bästa sätt.
Vi erbjuder dig ett arbete med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten är idag på 75% men kan med tiden bli en heltid på 100%. Tjänsten är till att börja med en bemanning via Best Bemanning & Rekrytering som kan leda till en anställning på företaget. För mer information är du välkommen att kontakta Ulrika Goldkuhl på telefon 019-12 60 01, ulrika.goldkuhl@bestbemanning.nu.
Registrera din ansökan bestående av personligt brev samt din CV, dock senast den 16 jan 2022. Urval och intervjuer kommer ske löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


19 december 2024

Ekonom

Ekonom

19 december 2024

Ekonomiassistent

14 december 2024

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

13 december 2024