Administratör på deltid

Arbetsbeskrivning

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en administrativ assistent till kund på Lidingö. Du kommer att vara anställd av Randstad och bli uthyrd till vår kund. Arbetsuppgifterna består bland annat av ta emot och svara på orderrelaterade kundförfrågningar via mail och telefon. Du kommer även att administrera och packa orders.

Uppdraget är på 50 % med start omgående. Arbetstiderna kan vara flexibla och kan varieras efter önskemål veckovis dock inom kontorstid och ca 20 timmar per vecka. Du erbjuds en timanställning på Randstad. Tjänsten passar dig som är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. har studier, annan deltidstjänst eller är elitidrottare.

Vem är du?
För att trivas med att arbeta som administrativ assistent hos vår kund är du en flexibel, självgående och initiativrik person med hög social kompetens. Du bör ha 1-2 års arbetslivserfarenhet gärna inom kontor samt ha goda kunskaper i Officepaketet. Vidare behärskar du svenska flytande, både i tal och i skrift samt har goda kunskaper i engelska.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta Carin Wall telefon: 072 988 90 07.  Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Detta innebär att annonsen kan komma att stängas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Halvtid
  • Publicerat: 3 september 2013

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024