OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
Du kommer vara en hjälpande hand för företaget i arbete såsom fakturering, orderhantering och diverse administrativa uppgifter. Utöver diverse ekonomiuppgifter kommer du även arbeta med andra administrativa uppgifter, därav ser vi gärna att du har datorvana och besitter goda kunskaper inom Visma. Arbetet kommer även innefatta att svara på kundernas frågor gällande fakturor, order etc. via telefon. Detta är en "spindeln i nätet" tjänst där du kommer stötta upp där behovet finns.
Din profil:
Vi ser gärna att du studerar eller har erfarenhet av ekonomi eller administration. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då du kommer att kommunicera med kunder både via mejl och telefon. För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga, ansvarsfull och flexibel. Det läggs även en stor vikt vid att du har en hög flexibilitet och snabbt kan ställa om då arbetet endast är förlagt på onsdagar 07:00-16:00.
Arbetsplatsen är förlagd i Munka Ljungby.