Administratör på deltid

Administratör på deltid

Arbetsbeskrivning

Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i en tempofylld miljö och har ett genuint intresse för administration och människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar med fokus på livskvalitet, utveckling och tillsammans? Då har du din chans nu!
Vi söker dig som i gott samarbete med bemanningskoordinatorer och konsultchefer vill stötta våra bemanningsprocesser.
Du har följande egenskaper:
God samarbetsförmåga
Prioriteringsförmåga
Handlingskraft
Uthållighet
Noggrannhet
Stresstålighet
Positiv inställning
Dina arbetsuppgifter:
Som administratör kommer du att bistå bemanningskoordinatorerna med dagliga administrativa uppgifter. I arbetet ingår mycket mejl- och telefonkontakt. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att vara:
Referenstagning samt administration kopplat till samtalen
Boende- och resebokningar
Kontorsadministration (så som exempelvis beställning av kontorsmaterial, posthantering etc.)
Bakgrund och erfarenhet: Pågående utbildning inom HR, ekonomi, administrativt arbete eller sjukvård är meriterande.
Anställningsvillkor: Deltid 2 dagar/veckan med möjlighet till fler dagar under semesterperioder. Tjänsten passar utmärkt för att kombinera med studier.
Önskad tillsättning: Omgående
Vi kommer att ha intervjuer löpande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sverek AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Postadress

Åsögatan 108
STOCKHOLM, 11829

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024