OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du som studerar möjlighet att kliva på ett meriterande deltidsjobb vid sidan av dina studier! Detta är en tjänst för dig som är engagerad och nyfiken och som gillar ordning och reda. Skicka in din ansökan idag, vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Just nu söker vi tillsammans med Castanum Förvaltning en administrativ assistent på deltid. Castanum Förvaltning är moderbolaget i en stor lokal koncern innefattande dotterbolagen Pinus Maskin, Picea Bygg samt Jamtbygg och de driver även fastighetsbolaget Castanum Fastigheter. Castanum förvaltning ska fortsätta sin tillväxtresa och ökar både inom sitt område samt med etableringar i andra regioner. Utöver att de utvecklas som bolag är de måna om sina medarbetares utveckling och inom koncernen har många av medarbetarna gjort karriär och utvecklats från att stötta upp i organisationen till att i dagsläget ha ledande roller. Nu behöver de förstärka med en till person till deras ekonomi- och administrationsteam som i dagsläget består av tre personer. Du kommer att arbeta från deras lokaler i Sundsvalls stadskärna.
I din roll kommer du att arbeta med administration och till viss del ekonomi, framförallt kommer du att hantera administration kring onboarding vid fastighetsköp och för befintlig förvaltning samt administrativa projekt inom koncernen. Exempelvis kommer dina arbetsuppgifter bestå av:
- Hantering och administration av kontrakt
- Skriva protokoll och lägenhetsannonser
- Driva administrativa projekt
Du erbjuds
- Bli en del av ett familjärt team med högt i tak och med många bollar i luften
- Möjlighet att ansluta till ett bolag som är på en tillväxtresa och som vill utvecklas inom digitalisering där du kan vara en nyckelspelare
- Stora möjligheter att fortsätta utvecklas inom koncernen
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/industriell ekonomi eller annan utbildning som anses lämplig med 1-2 år kvar av studierna
- Har vana av att arbeta med Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska samt grundläggande kunskaper i engelska
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
Övrigt:
- Arbetstider: Flexibelt utifrån studierna. Cirka 16h/vecka, mån-fre mellan kl. 8.00-17.00
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231