Administratör på deltid till Fastighetsägarna MittNord

Administratör på deltid till Fastighetsägarna MittNord

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann som person och trivs med administrativa arbetsuppgifter? Fastighetsägarna MittNord söker dig som har lätt att ta till dig information och som har god datorvana för att under ett par månader stötta upp deras team. Har du dessutom ett intresse för fastigheter är det bara en bonus! Låter det som någonting för dig? Ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en administratör till Fastighetsägarna i Örebro som vill jobba med enklare administrativa uppgifter. Uppdraget sträcker sig över cirka två månader och kan komma att förlängas något vid behov, men det är ingenting som garanteras.

Fastighetsägarna är en branschorganisation som arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad. Företagets primära uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas. Fastighetsägarna erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Tillsammans med deras medlemmar skapar de förutsättningar för tillväxt och rum för framtiden. Fastighetsägarna MittNord är ett Great Place to Work företag som även i år även tog sig in på Top25 listan bland medelstora företag.

Du erbjuds


* Chansen att visa framfötterna hos en attraktiv arbetsgivare där du bidrar till en hållbar fastighetsmarknad
* Ett flexibelt extrajobb vid sidan av studierna där du har möjlighet att själv välja dina arbetstider


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör kommer du att:


* Lägga in egenskaper på lägenheter i företagets system
* Skriva ut förhandlingsordningar


Tjänsten passar dig som trivs med administrativa uppgifter. Du behöver vara införstådd med att arbetet bitvis kan vara monotont.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar minst 50 % på högskola eller universitet, registreringsintyg behöver kunna uppvisas
- Har intresse av administrativt arbete
- Har mycket goda kunskaper i svenska för att kunna läsa och tolka avtal
- Är en van användare av datorer och Office-paketet

#

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet och/eller utbildning samt intresse för fastighetsområdet


#

Som person är du:


* Noggrann
* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Självgående


Övrig information


* Start: v. 32 alt. enligt överenskommelse
* Omfattning: Minst halvtid, mer är önskvärt om möjligt. Flexibla dagar och arbetstider under kontorstid, där du ges möjlighet förlägga dina timmar själv enligt önskemål
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer här om hur Fastighetsägarna arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 7 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024