Administratör på deltid till Kristinehamn

Administratör på deltid till Kristinehamn

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en administratör till ett teknikkontor i Kristinehamn med ett 30-tal medarbetare. I rollen kommer du att vara behjälplig för dina kollega med enklare administrativa arbetsuppgifter såsom:

- Dokumentationshantering
- Registrering av handlingar
- Förbereda underlag
- Se till att rätt material finns tillgängligt

Det här jobbet är perfekt för dig som vill ha ett extrajobb under din studietid eller för dig som är påväg att avsluta din karriär och vill gå ner i tid.

Arbetet kräver närvaro på plats på kontoret i Kristinehamn och uppskattas till 2-3 dagar i veckan under vanliga kontorstider.

Din kompetens
Vi söker en hjälpsam person som gillar att hålla ordning och reda runt omkring sig och andra. För tjänsten krävs att du som söker har god datavana.

Övrigt
För den här tjänsten kommer du att vara anställd hos Procruitment AB.

Lön: timlön
Omfattning: Deltid, 2-3 dagar i veckan
Start: Augusti
Placeringsort: Kristinehamn

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!

Om oss

Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.

Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.

Kontaktpersoner på detta företaget

Markus Rosen
+46 (0)70-766 36 73

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Procruitment
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2020
  • Ansök senast: 10 augusti 2020

Besöksadress

Lagergrens gata 2, Karlstad
None

Postadress

Lagergrens gata 2
Karlstad, 65226

Liknande jobb


27 december 2024