Administratör på deltid till MagiCAD i centrala Göteborg

Administratör på deltid till MagiCAD i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att jobba på ett spännande företag med värdeord som Grow together, Stay curious och Be ahead of the game? Älskar du att organisera och administrera, och samtidigt vill bli en del av MagiCAD-familjen? Se då till att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
MagiCAD Group ligger i framkant av digitaliseringen i byggbranschen. Deras programvaror hjälper till att projektera installationssystem och effektivisera byggprojekten för att skapa bättre byggnader. Här kan du vara dig själv och ha kul, vara en del av ett högpresterande team och ta ansvaret för din egen framtid.

Tjänsten är 2-3 dagar i veckan, där vi ser att du kan jobba fredagar. Starten sker inom de närmaste veckorna och det finns en strukturerad onboarding-process med en dedikerad handledare och en tydlig plan för att du ska komma in i dina arbetsuppgifter

Du erbjuds
- Ett gyllene tillfälle att samla på dig erfarenhet från ett spännande företag
- En arbetsplats med go stämning och härliga kollegor
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Boka in kunder på kurser och skicka ut material om kurser
* Intern och extern kommunikation gällande kurserna och kunderna
* Hjälpa till med aktiviteter och event
* Hjälpa till med att beställa kontorsmaterial, frukostmackor osv


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning eller har annan sysselsättning på minst 50%
- Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift då det krävs i de dagliga arbetsuppgifterna
- Har goda administrativa kunskaper samt har erfarenhet från arbete inom service
- Är tillgänglig att börja jobba omgående.
- Har möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan.

Det är meriterande om du har
- Arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Noggrann
- Kommunikativ
- Prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om MagiCAD!
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2024
  • Ansök senast: 24 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022