Administratör på deltid till placeringsinfo.se

Administratör på deltid till placeringsinfo.se

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kommunikativ och hjälpsam administratör på deltid till placeringsinfo.se.

Placeringsinfo.se arbetar aktivt för att främja den fria konkurrensen inom vårdsektorn. Genom att digitalisera kommuners ramavtal och göra verksamheter sökbara utifrån behov och avtal ökar möjligheterna för små och stora aktörer att konkurrera på liknande villkor. Placeringsinfo.se erbjuder kommuner ett samlat register över vårdverksamheter vilket möjliggör att direktupphandlingar kan göras med alla vårdverksamheter.

Visionen är att tillgängliggöra information som bidrar till att människor får ett bra liv utifrån individuella förutsättningar (ökad livskvalité). Du kan läsa mer om placeringsinfo.se på www.placeringsinfo.se.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter och ditt ansvarsområde innebär främst att besvara inkommande samtal och e-post från kommuner och vårdverksamheter. Du kommer att göra uppdateringar i databasen samt skapa användare och inloggningsuppgifter. Du kommer också att jobba mot Adda Inköpscentrals kundtjänst gällande ramavtal för socialtjänster. Ibland behöver du begära ut tillståndsbevis från IVO, Inspektionen för vård och omsorg för att verifiera ändring av information från vårdverksamheter. Du arbetar kontinuerligt med att gå igenom och säkerställ att databasen är korrekt uppdaterad.

Du ansvar för inkommande samtal från kunder mellan klockan 8-12 på vardagar.

Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter inom en kundtjänst eller som administratör/registrator i en kommun. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du har många kontaktytor. Du är en van datoranvändare och klarar av att arbeta självständigt. Erfarenhet att arbeta med chattprogram såsom slack eller liknande är meriterade. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.

- Mycket goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav
- Erfarenhet av att arbeta på distans via Teams alternativt Zoom eller liknande är ett krav
- Erfarenhet av att uppdatera data och söka i register är ett krav


Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Du är lyhörd, ärlig och ansvarfull. Du arbetar bekvämt i en roll med många kontakter både via telefon och e-post. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som kunderna har. Du vågar fråga om något är oklart och du uppskattar en öppen dialog. Sist men inte minst så är du saklig och professionell i din yrkesroll.

Mer om rollen

- Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
- Omfattning: halvtid, förmiddagar mellan kl 8-12
- Placering: initialt arbetar du på distans men under hösten/vintern flyttar Placeringsinfo.se in i gemensamma lokaler i Nackaområdet eller södra Stockholm. Detta förutsätter att myndigheter inte har andra rekommendationer.
- Uppdraget är ett konsultuppdrag under 9 månader med möjlighet till förlängning eller anställning


Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024