OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du organiserad och trivs i en roll där du får arbeta administrativt? Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och får ta eget ansvar? Då kan detta vara något för dig! Just nu söker vi en Administratör till vår välkända och internationella kund i Ludvika! Uppdraget är på 50% och förväntas starta i mitten av augusti för att pågå till årsskiftet, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
I rollen som Administratör kommer du bistå med administrativt stöd på affärsenhetsnivå. Du kommer arbeta administrativt inom tull och tullreglering. Du kommer bland annat ansvara för dokumentation, granskning av tulldeklarationer, arkivering, korrekturläsa och redigera rapporter, presentationer, organisationsschema och korrespondens. Ditt främsta arbetssystem är SAP och Microsoft Office.
Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kollegor och aktörer både internt och externt hos företaget.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vem är du?
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, men gärna högre utbildning. Gärna med inriktning mot ex. teknik, ekonomi eller administration. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av administration med liknande arbetsuppgifter som ovan. Du besitter goda kunskaper i SAP och MS Office. Vidare behöver du ha goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Som person är du organiserad, strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Dessutom uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra i en teammiljö. Din positiva grundsyn och förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie gör dig till en uppskattad kollega. Du har även en vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper och att anta nya utmaningar.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02