Administratör på deltid till vår kund på Kungsholmen

Administratör på deltid till vår kund på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som vill arbeta deltid med administration hos vår kund Bostadsrättsföreningen Kungsklippan. Detta är en bra möjlighet för dig som trivs med att ta stort ansvar och att arbeta självständigt!

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Bostadsrättsföreningen Kungsklippan är en av Sveriges största bostadsrättsföreningar som ligger längst österut på Kungsholmen i Stockholm. Kungsklippan äger över 1000 lägenheter samt ett 40-tal lokaler.

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innefattar administration kring sådant som rör föreningen, deras medlemmar och lägenheterna. I rollen som administratör har du mycket kontakt med medlemmar, mäklare och myndigheter.

I arbetsuppgifterna ingår exempelvis:

- Registrering av nyckelbrickor
- Bemanna expeditionen under öppettiderna: Tisdagsförmiddagar samt onsdagar och torsdagar kl. 17.00-19.00
- Svara i telefon och ta emot besökare
- Posthantering, uppdatera hemsidan samt arkivering
- Debitering och arvodeshantering
- Beställning av kontorsmaterial
-Ansvara för föreningens medlemsregister
- Vara föreningens kontaktperson
- Förbereda inför medlemsmöten och årsstämmor

Du arbetar under expeditionens öppettider, övrig arbetstid kommer att vara relativt flexibel i samråd med styrelsen. Du kommer att arbeta 20 timmar/vecka


Kvalifikationer
Som person är du en problemlösare med en positiv inställning, du är arbetsam, noggrann och strukturerad. Arbetet är självständigt och ställer höga krav på att du är trygg i dig själv och tycker om att ha mycket ansvar. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och administration. Du har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-programmen, främst i Excel. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Övrigt
Du kommer att arbeta hos bostadsrättsföreningen Kungsklippan, men vara anställd konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-partner är ett väletablerat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR. Viktigast för oss är att våra medarbetare känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så sök tjänsten redan idag. Start för uppdraget är i april, men tidigare start är möjligt. Motivera i din ansökan varför det passar dig att arbeta deltid. Om du har några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 09 49.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 8 mars 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024