Administratör på deltid till Västvarv Förvaltning AB

Administratör på deltid till Västvarv Förvaltning AB

Arbetsbeskrivning

Vill du kombinera dina studier med praktisk erfarenhet inom administration och samtidigt få möjlighet att utveckla dina färdigheter. Vi söker nu en driven och orädd person på deltid för start omgående.

OM TJÄNSTEN
Västvarv Förvaltning AB söker en engagerad och noggrann administratör på deltid, cirka 20 timmar per vecka. Här erbjuds ett flexibelt arbetsschema där du själv kan styra dina arbetsdagar och tider till viss del, med förmiddagspass på vardagar som önskvärt.

Som administratör hos Västvarv Förvaltning AB kommer du att vara en central del av teamet och arbeta med varierande administrativa uppgifter. Du kommer att vara första kontaktpunkt för kunder och ha en viktig roll i att säkerställa att verksamheten flyter på smidigt.

Arbetsplatsen

Västvarv Förvaltning AB är ett väletablerat företag i Göteborgsregionen som hyr ut båtplatser på fyra olika varv: Killingsholmens Varv, Ängholmens Varv, Varvet i Sjöhed samt Amhults Marina. Tillsammans utgör dessa varv samlingsnamnet Västvarv, där de erbjuder över 400 båtplatser och 700 båtuppläggningsplatser, både inomhus och utomhus. Verksamheten är präglad av ett stort intresse för båtliv och en stark servicekultur.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering av inkommande och utgående e-post.
* Bemanning av telefonväxel och hantering av kundärenden.
* Avtalshantering för både nya och befintliga kunder.
* Optimering och administration av båtplatser.
* Ge support och service till kunder för att säkerställa deras nöjdhet.


VI SÖKER DIG SOM
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
- Tillgänglig för arbete cirka 20 timmar per vecka.
- God datorvana och erfarenhet av administrativa system.

Meriterande
- Innehar B-körkort.
- Kunskap och intresse för båtar och båtliv.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
· Strukturerad
· Självgående
· Anpassningsbar och relationsskapande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om vår kund här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 12 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024