Administratör på deltid till växande bolag i Partille!

Administratör på deltid till växande bolag i Partille!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad kollega till ett servicebolag i Partille. Som administratör på deltid kommer du spela en viktig roll i att säkerställa effektiva administrativa processer och leverera en förstklassig kundupplevelse. Trivs du i en serviceorienterad miljö och har god organisatorisk förmåga? Ansök nu och bli en viktig del av deras team!

OM TJÄNSTEN

Företaget är stolta över deras höga kompetens och exceptionella service. Som ett etablerat familjeföretag med över 50 års erfarenhet fokuserar de på att leverera kvalitetstjänster inom områden som värmepumpar, storkök, vitvaror, tvättstugor och kylanläggningar.
På kontoret omfamnar de en positiv kultur med god stämning och prestigelöshet.
I rollen som administratör kommer du att få arbeta framför allt med orderhantering och mycket kundkontakt - därav värdesätter vi att du brinner för god service och kundkontakt samtidigt som du är en strukturerad person.

Du erbjuds
- En möjlighet att utvecklas på ett spännande företag med härlig kultur
- En diversifierad grupp med kollegor där positiv stämning är prio
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ordermottagning via mail och telefon
* Uppföljning av arbetsordrar genom statuslista som du får skickad till dig
* Hjälpa till med diverse uppgifter på kontoret som t.ex inventering
* Vara behjälplig vid uppgifter gällande sälj, kommunikation med kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta är en del av det dagliga arbetet
- Är en aktiv student och läser en eftergymnasial utbildning
- Besitter goda kunskaper i hela Office-paketet

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av arbete där kundkontakt var vanligt förekommande
- Arbetat med liknande uppgifter tidigare

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Initiativtagande
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2023
  • Ansök senast: 16 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

Samordnare till hemtjänst i Västerås

Samordnare till hemtjänst i Västerås

2 oktober 2024