Administratör på heltid till AFRY!

Administratör på heltid till AFRY!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration och av affärssystemet IFS? Är du flexibel och lösningsorienterad? Vill du arbeta på ett stort, internationellt bolag inom teknik och design? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker dig som vill arbeta heltid som administratör på heltid med start i april. Skicka in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
AFRY är ett internationellt företag inom teknik, design och rådgivning som hjälper sina kunder att utvecklas inom hållbarhet och digitalisering. Vi söker nu en administratör på heltid med start i början på april i tre månader framåt, med eventuell chans till förlängning. Företaget är i en förändringsfas av att implementera ett nytt affärssystem och i rollen som administratör kommer du arbeta i ett nära och trevligt team på 3 personer och stötta upp med olika administrativa och ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du har möjligheten att jobba från kontoret i Liljeholmen och/eller i Solna.

#

#

Du erbjuds


* En arbetsplats som tror att mångfald är en styrka och att en inkluderande arbetsplats är mer dynamisk och kreativ, där människor mår bättre – och där fantastiska idéer kommer till liv.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kan arbetsuppgifter bland annat innefatta att


* Hantera registrering och inköpsorders för underkonsulter
* Supporta tidsrapportering för underkonsulter
* Kontering av leverantörsfakturor
* Stötta uppdragsledare med prislistor och uppföljning av budget/prognos
* Hantera bokning av eventuella konferenser/resor


VI SÖKER DIG SOM
- Är flytande i svenska i både tal såväl som i skrift
- Har tidigare erfarenhet av administration och/eller av ekonomirelaterade uppgifter
- Har erfarenhet av att arbeta i affärssystemet IFS

Som person är du lösningsorienterad och flexibel. Du trivs i att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där mycket händer. Du är vidare en strukturerad och detaljorienterade person i ditt arbete. Vi ser även att du alltid upprätthåller en positiv, empatisk och professionell inställning till dina medarbetare och uppmuntrar till en positiv och utvecklande arbetsmiljö.

Övrig information


* Start: Början på april
* Omfattning: Heltid
* Placering: Solna eller Liljeholmen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2023
  • Ansök senast: 11 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 november 2024

Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024