OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en serviceinriktad person som brinner för att arbeta inom det administrativa? Vill du arbeta i en miljö som präglas av gemenskap och samarbete? Vi söker just nu en administrativ koordinator till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Låter detta som något för dig? Missa då inte denna möjlighet!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som administrativ koordinator kommer du att ha en bred roll som bland annat innefattar traditionella administrativa sysslor som att uppdatera och lägga in uppgifter i affärssystem och hantera dokument. Du kommer att vara en viktig del av bolagets processer mot kund. Tjänsten mycket kommunikation både internt och externt samt andra administrativa uppgifter som kan tillkomma efter behov. Syftet med rollen är att säkerställa en hög effektivitet och smidighet i processer, samt att leverera hög kvalitet till bolagets kunder.
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för denna roll har du:
-Intresse för administration och har gärna flera års erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med flera kravställare
god administrativ förmåga och stor noggrannhet
-Kunskap och erfarenhet av att arbeta med Powerpoint och Word, samt gärna duktig på Excel
flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
-Erfarenhet av mycket intern och extern kontakt via telefon och mail
För tjänsten är det viktigt att du är van vid ett högt tempo och kan klara deadlines för att gruppen skall kunna leverera i tid. Vi söker dig som har bra prioriteringsförmåga, struktur och hög nivå av noggrannhet. För att lyckas i rollen är du självständig i ditt arbete, representativ och har ett servicetänk.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Stockholm. Arbetstiderna är 08:00-17.00.
På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 99 00.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg