OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen.Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster.Vi är även ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare.Vi har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Stockholm och Helsingborg och förbereder även uppstart i ett flertal andra ständer.I denna expansiva fas söker vi nu en administratör/ planerar till vårt kontor i Jönköping. Arbetsuppgifter: Allt från kundkontakter, bemanningsplanering, ekonomiarbete och rekrytering ingår. Vi söker dig som är utåtriktad, social, målinriktad och självständig.Du måste tycka om att arbeta i ett högt tempo och kunna handskas med tvära kast och snabba beslut då det är en del av vardagen. Du måste ha körkort samt mycket god datorvana inom Office paketet och våga "ta för dig" i din roll som administratör/planerare. Urvalet sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Enligt nuvarande plan kommer tjänsten att tillsättas i mitten på januari 2008. Vi ser fram emot din ansökan!