OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en projektadministratör till en förvaltningskund i Stockholm. Här agerar du som spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du är projektledaren behjälplig och bidrar till att effektivisera verksamheten genom att stödja projektmedlemmarna och skapa struktur.
Som projektadministratör ska du som främsta arbetsuppgift stötta projektet med de administrativa arbetsuppgifterna.
Ingen dag är den andra lik för en projektadministratör hos vår kund, och arbetsuppgifterna kommer därför att vara blandade. I uppdraget ingår bland annat att du:
• Ansvarar för att hantera löpande administrativa frågor och lösa uppkommande administrativa frågor.
• Är sammanhållande och skapar förutsättningar för den administrativa processen i projektet, så som dokumenthanteringsplan, diarieföring, introduktion av nya projektmedlemmar, protokoll från möten och fakturahantering
• Medverkar och bidrar till utvecklingen av IP:s administratörsnätverk.
• Genomför resebokningar
• Deltar vid framtagning av ledningsgruppsmaterial
• Hanterar kontorsbeställningar
• … och mycket mer!
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Du har dokumenterad utbildning inom ekonomi eller administration på gymnasienivå eller högre.
- Du har minst 2 års erfarenhet av arbete som program- eller projektadministratör.
- Du har minst 3 års erfarenhet av arbete som administratör.
- Du har minst 2 års erfarenhet av hantering av möten och dokumentation (så som kallelser, protokoll, minnesanteckningar och annan mötesdokumentation).
- Du har minst 2 års erfarenhet av ärende- och dokumenthantering (så som planering, mappstruktur, diarieföring och arkivering)
- Du har minst 2 års erfarenhet som kontorsansvarig eller liknande (så som hantera kontorsbeställningar, välkomna besökare, ansvar för att hålla ordning och reda på kontor).
- Du har minst 4 års erfarenhet av att arbeta i Officepaketet.
- Meriterande: Minst 4 års dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat som administratör i en offentlig myndighet/enhet eller politikerstyrd organisation.
- Meriterande: Du har genomförd utbildning i Officepaketet
- Meriterande: Minst 2 år erfarenhet av fakturahantering i Agresso eller liknande system.
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen är det viktigt att du har ett systematiskt och strukturerat arbetssätt, är lösningsinriktad, tar dig an problem med en öppen attityd och bjuder in till dialog och samverkan. Du kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov, och har en förmåga att prioritera och att hantera olika typer av arbetsuppgifter parallellt.
Tillträde och ansökan
Deltid, 32h/v. Beställaren har dock rätt att utöka beläggningsgraden till 100 % (40h/vecka). Vår kund önskar start 2023-01-16 och uppdraget förväntas löpa till och med 2025-05-31, med option på förlängning 1+1+1+1+1 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund i Stockholm. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Dock senast 16 november.