Administratör | Randstad

Administratör | Randstad

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en varierad roll med administration, service och kundfokus? Vi söker dig som brinner för problemlösning och att leverera service av högsta kvalité tillsammans med ett engagerat team! Välkommen med din ansökan. 

I rollen som Administratör arbetar du med administration kopplat till olika projekt hos vår kund. Du kommer att arbeta med kundservice via telefon samtidigt som du ansvarar för hantering av administration i ett pågående projekt. Vidare arbetar du som ett stöd i projektet med planering, ta fram statistik, registreringar och scanning av dokument mm. Tjänsten är på 80 % med arbetstid kl. 8.00-15.30. 

Vi tror att du tidigare arbetat i en liknande roll som administratör, kundsupport, handläggare, projektkoordinator, kundtjänstmedarbetare eller liknande. Vidare ser vi att du har goda IT-kunskaper och har erfarenhet av att arbeta i excel. Som person är du serviceinriktad, strukturerad och har en förmåga att hantera många bollar i luften. För att trivas i rollen tror vi att du är kommunikativ, har en förmåga att ta egna initiativ och är en god samarbetspartner. Att du är flytande i svenska är ett krav för tjänsten. 

Tjänsten är en visstidsanställning fram till 2023-11-30 med start i maj där du blir anställd av Randstad men arbetar hos vår kund. Varmt välkommen med din ansökan på www.randstad.se, senast 2023-05-15. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Sara Bakkioui på sara.bakkioui@randstad.se
Vi ser fram emot din ansökan! 



Ansvarsområden
* Administration i projekt
* Ta fram statistik
* Registreringar och dokumentation

Kvalifikationer
* Gymnasieutbildning
* Goda IT kunskaper
* Flytande i svenska

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 15 maj 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024