Administratör reception

Administratör reception

Arbetsbeskrivning

Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa och nyligen även i Nordamerika. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra 200 butiker runt om i Sverige.
Din roll
Sekretariatet är en viktig knutpunkt dit alla i företaget någon gång vänder sig för att få hjälp och du bidrar till att ge en positiv upplevelse. Huvuduppgiften i tjänsten kommer att vara prisskyltshantering mot våra butiker i region. Till det kan det även förekomma iordningsställande av konferensrum, köksutrymme, koordinering av möten, utbildningsadministration samt hjälpa till med diverse uppföljningar/sammanställningar. Administrativa uppgifter som inköp, posthantering och telefontjänst kan också bli aktuellt.
Din bakgrund
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du naturligt serviceinriktad, strukturerad och ordningsam i ditt arbetssätt samt har en vilja att lära dig nya varierande uppgifterna. Vi förutsätter att du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Officepaketet. Du har lätt för att samarbeta i grupp, men kan också självständigt organisera och planera dina arbetsuppgifter. Du har en god kommunikationsförmåga och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Vad vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Läs gärna mer om oss samt vårt lager i Örebro på vår hemsida: https://jobb.lidl.se/sv/2079.htm
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 20 timmar/vecka med provanställning, där startdatum sker under september. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 11:30-15:30. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/ Akademikerförbunden. Du är placerad vid vårt regionkontor/centrallager i Pilängen i Örebro.
Har vi väckt ditt intresse?
Vi hoppas det i alla fall! Du är varmt välkommen att söka tjänsten genom att fylla i formuläret och bifoga cv samt personligt brev via länken ”Ansök nu”. Obs! Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via denna länk. Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast, dock senast den 5 augusti. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-55 55 70 00.
OBS! Som ett kvalitativt led i våra rekryteringsprocesser kommer en bakgrundskontroll genomföras på slutkandidaten.
Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lidl Sverige KB .
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2021
  • Ansök senast: 5 augusti 2021

Besöksadress

Anderstorpsvägen 22
Solna

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024