Administratör / Registry Coordinator

Administratör / Registry Coordinator

Arbetsbeskrivning

Har du en förkärlek för administration och ha en koordinerande roll? Då kan rollen som Registry Coordinator vara rollen för dig!

Om företaget
Företaget sitter centralt på Kungsgatan i Göteborg och levererar ett heltäckande skydd av varumärken och är experter på varumärkessäkerhet. De erbjuder skräddarsydda paketlösningar för skydd av sina kunders företagsportföljer.

Om rollen som Registry Coordinator
I rollen kommer du arbeta i ett team om 2 andra personer där ni kommer hantera ett större flöde med administrativa uppgifter från olika kundprojekt. Förutom att administrativt se till att alla projekt dokumenteras korrekt kommer du se till att inhämta rätt information där det är bristfällig dokumentation vilket ställer krav på initiativförmåga där du inte är rädd för att ta upp dialogen med andra i organisationen. Administrationen kan både gälla onboarding av nya kunder samt se till att kunder ligger rätt i systemet. 
Rollen är självständigt men du finner mycket stöttning i dina kollegor i teamet samt i andra kontaktytor i organisationen.  

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:  Administration av kunder och projekt.
Intern koordinering för inhämtning av information.
Arbeta i kundens system.
Om dig
För att trivas i rollen är du sannolikt noggrann och har lätt för att följa en uppsatt struktur i ditt arbete för att säkerställa att allt blir korrekt registrerat. Vidare trivs du också med att ta egna initiativ och är van att både arbeta självständigt såväl som i team.
För att passa i rollen har du sannolikt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och trivs i den typen av roll. Du har god koll på att arbeta med dator och telefon som redskap och har lätt för att ta till dig nya system.

Viktigt för rollen är: Rätt inställning och vilja att lära dig!
Goda kunskaper i Svenska och Engelska
God systemvana (Office Paketet) 
Möjlighet att börja omgående.
Meriterande:   Erfarenhet av liknande roller
Praktiska detaljer
Start: Omgående
Omfattning: Heltid 3-månaders konsult med möjlighet till förlängning alt övertagande. 
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Alm
0720-071926
Markus Oor
0709-106692
Jennie Larsson
0705166802
Mahtab Naderi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Needo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 6 april 2023

Besöksadress

Drottninggatan 88F, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 88F
Stockholm, 11360

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024