OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en förkärlek för administration är noggrann av naturen? Då kan rollen som Registry Coordinator vara rollen för dig!
Om företaget
Företaget sitter centralt på Kungsgatan i Göteborg och levererar ett heltäckande skydd av varumärken och är experter på varumärkessäkerhet. De erbjuder skräddarsydda paketlösningar för skydd av sina kunders företagsportföljer.
Om rollen som Registry Coordinator
I rollen kommer du arbeta i ett litet team där ni kommer hantera ett större flöde med administrativa arbetsuppgifter i olika domänmigreringsprojekt. Bolaget har nyligen förvärvat flera andra bolag vilket gör att de just nu arbetar med att migrera in deras kunder och domän in sin egen miljö. Ett större administrativt flöde än organisationen idag kan hantera och behöver därför stärka upp. Rollen är självständigt men du finner mycket stöttning i dina kollegor i teamet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: Administration av domänmigreringsprojekt. .
Interna kontakter för inhämtning av information.
Arbete i deras affärssystem och Officepaketet.
Om dig
För att trivas i rollen är du sannolikt noggrann och har lätt för att följa en uppsatt struktur i ditt arbete för att säkerställa att allt blir korrekt registrerat. Vidare trivs du också med att ta egna initiativ och är van att både arbeta självständigt såväl som i team.
För att passa i rollen har du sannolikt arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och trivs i den typen av roll. Du har god koll på att arbeta med dator och telefon som redskap och har lätt för att ta till dig nya system.
Viktigt för rollen är: Rätt inställning och vilja att lära dig!
Goda kunskaper i Svenska och Engelska
God systemvana samt goda kunskaper i Excel och Word.
Möjlighet att börja omgående.
Meriterande: Erfarenhet av liknande roller
Praktiska detaljer
Start: Omgående
Omfattning: Heltid 5-månaders konsult med möjlighet till förlängning alt övertagande!
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt överenskommelse.