OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Befattning:
Administratör - reklamationshantering och kundsupport
Övergripande beskrivning av tjänsten:
Administratören hanterar kundreklamationer och svarar på övriga frågor genom daglig kontakt med återförsäljare och kunder per telefon och email. Administratören anmäler och följer även upp transport-skador genom daglig kontakt med transportbolag och Strings underleverantörer. Inköp av dagligvaror till kontoret och uppföljning av reklamationsstatistik görs också kontinuerligt.
Arbetsuppgifter
.Reklamationsmottagare från Strings återförsäljare över hela världen.
.Registrera reklamationer i NAV.
.Löpande kontakt med underleverantörer avseende reklamationer.
.Daglig kontakt med transportbolag avseende transportskador och spårning av gods.
.Kontakt med Strings återförsäljare avseende reklamationer och transportförseningar.
.Ansvar för telefonsamtal gällande reklamationer och övriga frågor.
.Inköp av dagligvaror för Strings kontor.
.Statistikuppföljning av kundreklamationer
.Kontakt med Strings återförsäljare avseende enklare slag av fakturafrågor.
Ansvar och befogenheter
.Administratören ansvarar för att tilldelade arbetsuppgifter utförs strukturerat och nog-grant.
Kunskaper som krävs för tjänsten
.Datorkunskap - Microsoft Office
.Outlook
Övrigt
.Samarbeta med övriga i team inhouse sales samt i samarbetet med övriga Team.
Utbildningskrav (Utbildning som krävs för rollen)
.Gymnasieutbildning
Erfarenhetskrav
.Tidigare erfarenheter av reklamationshantering och kundkontakt är ett krav.
Språkkunskaper i tal och skrift
.Svenska (krav)
.Engelska (krav)
Personliga egenskaper nödvändiga för tjänsten
.Serviceinriktad
.Stresstålig
.Samarbetsvillig
.Hålla många bollar i luften
Välkommen med din ansökan med CV och Personligt brev till:
tina.hasselstrom@arbetsformedlingen.se