OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säffle och Åmåls kommuner har tillsammans ca 28 000 invånare och kännetecknas av ett rikt och varierat kultur- och fritidsutbud. Närheten till Vänern och dess fantastiska skärgård ger stor potential för båtliv och fiske. Kommunerna kännetecknas av trivsel, tillgänglighet och småstadens fördelar.
Beskrivning
Som administratör inom renhållningsverksamheten kommer du, tillsammans med renhållningschefen, att driva inventeringsprojekt i Säffle och Åmåls kommuner.
Verksamheten omfattar både slamtömning och sophämtning.
Arbetsuppgifter
I arbetet ingår inventering av abonnemang, utredning med hjälp av kommunens kartverktyg och debiteringssystem, registerföring och dokumentation av bland annat beställningar från kund. Daglig kontakt med verksamhetens kunder via telefon och e-post ingår. Resultatet av inventeringarna ska sammanställas och redovisas i rapportform och muntligt.
Kvalifikationer
Vi söker dig med gymnasieutbildning, god datavana och kunskaper i Excel och Word. Du kan arbeta självständigt, är noggrann och har erfarenhet av att driva projekt. Du ska ha ett analytiskt och strukturerat arbetssätt och ska tycka om att arbeta med statistik och sammanställning av information. Som person är du utåtriktad, social och tycker om kontakten med andra människor. Du har en god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska.
Villkor
Tjänsten är en visstidsanställning om 6 månader, heltid. Tillträde sker snarast eller efter överenskommelse.
B-körkort erfordras.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Veronica Carlsson Ulff
0533-681780