Administratör Reservdelar

Administratör Reservdelar

Arbetsbeskrivning

Brubakken Lift har stor efterfrågan på support- och reservdelstjänster och behöver en administratör till vår reservdelsavdelning i Falkenberg. 
Brubakken har lång erfarenhet i liftbranschen och säljer årligen hundratals nya och begagnade liftar. En viktig del i servicen till våra kunder är vår avdelning för reservdelar som säljer delar till alla liftfabrikat och modeller. 
I rollen som administratör kommer du att arbeta med arbetsordrar för våra tekniker, reservdelsordrar och fakturering. Du kommer också att lagerföra inköpta reservdelar, koppla arbetsordrar samt attestera fakturor. 
Arbetet kräver noggrannhet, flexibilitet och är mycket varierande då du är en länk mellan flera avdelningar. Även andra arbetsuppgifter kan förekomma. 
Vi söker dig som har erfarenhet från fordonsbranschen, reservdelsbeställningar, order och frakter. Du har även god datorvana samt förståelse för affärssystem. 
Krav är att du kan uttrycka dig på engelska i tal och skrift, då vi har flera utländska leverantörer. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, att du har en hög service- och ambitionsnivå och ser dig själv som en problemlösare. 
Vi erbjuder en spännande och ansvarsfull tjänst i ett härligt, tight gäng i Falkenberg. Vi ser gärna kvinnliga sökanden.   
Läs mer om vår verksamhet på www.brubakken.se. Har du frågor kring denna tjänst kontakta Sverigechef Lift Peter Claesson 010-722 30 02 eller peter.claesson@brubakken.se. 
Välkommen med din ansökan senast 2020-03-31 till jobb@brubakken.se, märk din ansökan med ”Administratör Reservdelar Lift”. Urval och intervjuer sker löpande tills vi hittar den vi söker. Tjänsten kan komma att tillsättas innan senaste ansökningsdag så vänta inte med att söka. 


BRUBAKKEN är en av nordens största och mest flexibla maskinpartner, specialiserad på försäljning, rental och service av maskiner i lift- och truckbranschen. Vår målsättning är att göra vardagen enkel och effektiv för våra kunder och se till att hitta rationella och kostnadseffektiva lösningar anpassade efter kundens önskemål och behov. 
Vi samarbetar med världsledande leverantörer såsom JLG, Omme, Ruthmann, Versalift, Multitel och GreenMech. Brubakken grundades 1956 i Porsgrunn, 
Norge och har idag ca 190 anställda och en årlig omsättning på ca 750 MSEK. Brubakken AB har kontor och verkstäder i mellersta och södra Sverige.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brubakken AB | Falkenberg Falkenberg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Postadress

Rönnhagsvägen 13
Falkenberg, 31144

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024