OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I PostNord arbetar vi efter visionen att leverera kommunikations- och logistiklösningar i världsklass till nöjda kunder.
Vi söker nu efter en administratör till vår partigodsverksamhet för placering i Umeå.
Bli en del av vårt team
Teamet består av 3 personer som ansvarar för administrativa uppgifter för Parti Inrikes. Detta sker i samverkan med våra trafikkontor som finns i Umeå, Skellefteå, Örebro och Göteborg. Arbetstiden är vardagar 08.00 – 17.00
Du har vad som krävs
Som administratör hos oss är du ansvarig för prissättning, fakturering och andra administrativa uppgifter som görs enligt våra rutiner och processer. Du planerar det dagliga arbetet utifrån uppställda mål och förutsättningar. Det ingår en del kontakter med våra kunder och även med interna och externa transportörer samt övriga produktionsenheter inom Postnord.
Vi söker dig som innehar lägst gymnasieutbildning gärna några års erfarenhet från administration. Du har goda administrativa kunskaper, sinne för siffror, goda datakunskaper i Office samt vana att använda olika mjukvaruprogram.
Som person är Du är driven och självgående, serviceinriktad och har en känsla för siffror och ekonomi. Du är flexibel, gillar högt tempo och är stresstålig. Du är noggrann och ansvarstagande samt har lätt för att skapa kontakter.
Vi levererar
Vi erbjuder en arbetsplats med lång branscherfarenhet i en informell miljö. Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.Ansök
Vill du veta mer om tjänsten vänligen kontakta: Åsa Nilsson 010-437 29 20. Intervjuer sker löpande fram till sista ansökningsdag.
För Fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/karriar/kontakta-oss/facklig-kontakt/
Vi ser fram emot att höra från dig.