Administratör sälj

Administratör sälj

Arbetsbeskrivning

Solcellen är ett av Sveriges största solcellsföretag med flera tusen monterade solcellsanläggningar varje år. På grund av en extrem efterfrågan av våra produkter behöver vi nu öka vår kapacitet och därmed anställa ny personal.
Tjänsten som administratör på vår säljavdelning handlar till största del om att hjälpa våra säljare med administrativa uppgifter så som att göra offerter. Relativt enkla arbetsuppgifter som inte kräver någon tidigare erfarenhet, men möjligheten att växa inom företaget och få nya, större uppgifter i takt med att man utvecklas är mycket goda.
Ingen utbildning eller erfarenhet krävs för denna tjänst. Vi lägger istället stor vikt vid att du som sökande är intresserad av att jobba för just oss och är beredd att arbeta hårt. Vi ser också ett stort värde i att du kan börja så fort som möjligt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning heltid med sex månaders provanställning. Placering för tjänsten är vårt kontor i Österbybruk.
I din ansökan. Skicka med ett personligt brev om varför vi ska anställa just dig. Skicka även med ett CV om du så önskar samt ange dina löneanspråk och när du skulle kunna börja arbeta.
Ansökningar hanteras löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Solcellen Sverige AB Österbybruk
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Postadress

Korsvägen 2
Österbybruk, 74832

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024