Administratör - säljkoordinator

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Nu söker vi en säljkoordinator/ administratör till ett av våra kundföretag i Stockholm, beläget i Solna. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Kontorsfixarna men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget sträcker sig från 3 december 2007 till 31 oktober 2008. Arbetet består bl.a. av att skapa specialprissatta offerter, godkänna specialpriser enligt guidelines, administrera skapande av promotions samt svara på frågor kring detta via telefon och email både från kunder och internt från säljare. Vi söker dig som har erfarenhet av administrationsarbete inom ekonomi med mycket god datavana och excelkunskap. Du är utåtriktad och trivs i rollen som administratör i ett periodvis mycket högt tempo. Vidare är du noggrann, effektiv och en problemlösare som kan strukturera din arbetsdag och vara serviceminded under hög arbetsbelastning. Engelska språket behärskar du flytande i både tal och skrift.

Sammanfattning

Liknande jobb


21 november 2024