Administratör / Säljsupport till Dagab

Administratör / Säljsupport till Dagab

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Vi utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Vår verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur vi agerar mot våra medarbetare. På så sätt ger vi våra kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val.

Med andra ord - hos oss är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor. Välkommen du med!

Arbetsuppgifter:

Som säljkoordinator kommer ditt fokus vara att stötta säljledarna med administrativa och rutinmässiga arbetsuppgifter. Ditt främsta ansvarsområde är att löpande hantera och administrera kampanjer, konsumentprissättning och prognos för Dagabs fria kunder. En självklar del i arbetet är att föra dialog och kommunicera gällande sortimentsfrågor med ansvarig säljledare inom respektive kategori. På sikt kan du även komma att hantera andra administrativa arbetsuppgifter. Inledningsvis kommer du erbjudas en introduktion för att få en förståelse för Dagab och arbetssättet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office (framför allt i Excel)
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i butik eller lager

För att trivas i rollen har du ett strukturerat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare söker vi dig som har en positiv inställning till att komma till jobbet och som trivs med att arbeta både självständigt och i team, då du ser ett mervärde av att arbeta tillsammans med andra för att gemensamt hålla de deadlines som finns i arbetet. Slutligen förstår du vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en bra helhetssyn.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, koordinator, support, Stockholm, FMCG, SAP, omgående, heltid, start, Dagab, säljkoordinator, säljadministratör, säljsupport

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2024
  • Ansök senast: 15 februari 2024

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024