Administratör, Samordnare

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation:

Till en av våra offentliga Kunder söker vi en Administratör / Samordnare för ett till att börja med tillfälligt uppdrag men där det kan finnas goda möjligheter till förlängning eller anställning hos Kund.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Man har idag en administratör på avdelningen men ser ett behov av att förstärka funktionen och under tiden utvärdera det långsiktiga behovet.

Arbetet handlar om allt från enklare administrativa göromål som att scanna och arkivera dokument till att uppdatera hemsidan, skicka ut handlingar, göra utskick till olika sammanträden, diarieföra i systemen och hantera kommunikation till och från handläggare inom verksamheten.

Din profil:

Du är en person som lär dig fort, tar till dig information och arbetssätt lätt och har god ordning och reda. Du är starkt serviceinriktad och det faller dig naturligt att samarbete med andra. Du har därtill lätt att anpassa dig utifrån förändrade förutsättningar.

Du har gärna erfarenhet av fastighetsfrågor, hyresavtal och förvaltning. Mycket av jobbet går ut på att stötta Kundens fastighetsförvaltare med att hantera avtal. Arbetsuppgifter som ingår är; Utskick, diarieföring, skriva följebrev, kontakt med hyresgäster, skriva rekommendationsbrev, scanna och registrera dokument. Det är även delar av ekonomiskt arbete involverat, som som bokföringsordrar, konteringar och liknande.

Med fördel, dock ej krav, har du jobbat inom en politiskt styrd organisation innan.

Ansök redan idag!:

Ansökan



Behovet är omgående och det är en stor fördel om du finns tillgänglig med kort varsel.


Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.

Vi tar helst emot din ansökan via databasen, men om du tycker detta är känsligt är du naturligtvis välkommen med din ansökan direkt till ansvarig rekryterare.

Ansvarig rekryterare är Jonas Henrikson och nås på jonas.henrikson@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs:

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • enl ök enl ök
  • enl ök enl ök
  • Publicerat: 12 april 2017

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024