Administratör SAP Täby

Administratör SAP Täby

Arbetsbeskrivning

Din nya tjänst

Till långt uppdrag söker vi dig som vill du arbeta på ett högteknologiskt företag med spännande produkter?

Nu söker en av våra största kunder efter en administratör till deras serviceavdelning. Du erbjuds ett roligt och spännande uppdrag i högteknologisk miljö, synnerligen fina lokaler tillsammans med fantastiska medarbetare. Som administratör hjälper du kunderna i processen med att upprätta dom dokument som behövs för att skicka in produkter till service. Du är delaktig i hela denna process från första kundkontakt till dess att produkten går i retur till kund. Arbetet sker i stor utsträckning genom mejlkommunikation på engelska med kunder över hela världen och du jobbar hela tiden parallellt i affärssystemet SAP där allt registreras. Även om en hel del av arbetet sker självständigt står du aldrig ensam, inom avdelningens team hjälper ni varandra! Kundkontakten sker främst via e-post på engelska.

Vår kund sitter i ljusa, fina lokaler i Täby. Tillsammans med härliga medarbetare kommer du befinna dig i en trevlig miljö.

Arbetstid är dagtid.

Din bakgrund


- Du har en gymnasieexamen, meriterande med eftergymnasial utbildning.
- Du bör ha arbetat i SAP minst 3 år, gärna med bakgrund inom SAP Customer Services. Att ha arbetat i annat stort ERP-system är mycket meriterande.
- Grundläggande förståelse av exporthantering
- Meriterande om du har jobbat i en organisation med många och relativt komplicerade flöden, internt och externt.


- Du talar svenska och god engelska.

Du som person
Personen vi söker vet med sig att den är serviceinriktad och kan hålla alla dom berömda bollarna i luften. Du trivs med att ge kunder service, är intresserad av förbättringsarbete, kan ge och ta emot hjälp i ditt arbete. Vidare är du glad, strukturerad, noggrann, engagerad och ansvarstagande. Att arbeta självständigt är inget problem för dig.

Då kunderna du kommer ha kontakt med finns över hela världen kräver arbetet hög nivå på både muntliga och skriftliga kunskaper i engelska samt svenska. Vår drömkandidat talar/skriver även på franska, spanska, italienska eller tyska.

Din ansökan
Du söker tjänsten via lämplig annons eller på www.thalamus.se.
Vid frågor om tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Christer Johansson på 08-120 88 744 eller Sanja Kolar på 08-120 88 752.

Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 30/10-20

Hjärtligt välkommen med din ansökan.

Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal(IT/ telekomavtalet inte bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.

På Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret.

Din nya arbetsgivare
Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik.

Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län.

Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thalamus IT Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2020
  • Ansök senast: 6 mars 2021

Postadress

Gustavslundsvägen 137
Stockholm, 16751

Liknande jobb


10 oktober 2024