OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår passion är att bygga företag. Vi både startar och utvecklar egna ideér, samt förvärvar bolag och start-ups där vår kompetens och erfarenhet kan få bolagen att ta nästa steg. Vi tillför en kombination av kompetens och kapital, och är ständigt intresserade av vad som sker runt nästa hörn.
Läs mer om oss på: SCHOTTENIUS & PARTNERS
VI SÖKER EN ADMINISTRATÖR TILL SCHOTTENIUS & PARTNERS!
Har du erfarenhet av administrativt arbete?
Gillar du en omväxlande vardag?
Har du koll på läget, är noggrann och lösningsorienterad?
Vi kan ha den perfekta tjänsten för dig! Just nu söker vi för omgående start en administratör med stort A. Du blir viktig för vår verksamhet och våra kunder. Du hanterar den administrativa supporten för verksamheten, som ibland kan vara hektisk där vi behöver din snabbhet, ibland utmanande där vi behöver din noggrannhet och ibland kundrelaterat där vi behöver ditt driv och din servicekänsla. Det bästa av allt är att du kommer tillhöra ett starkt och framgångsrikt team med högt kundfokus, som gillar att överträffa kundernas förväntan.
Din arbetsvecka är varierande. Exempel på uppgifter:
• Fakturahantering och enklare ekonomiassistentarbete
• Uppföljning av interna processer och framtagning av statistik
• Samordnar internkommunikationen i bolaget där du är behjälplig kring rutiner, processer och instruktioner till medarbetare
• Vara flexibel och behjälplig med att bidra i teamet med administrativ support
• Kontaktperson till flertalet leverantörer och samarbetspartners
• Administrativ hantering i våra digitala plattformar
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter
Vi erbjuder dig självklart nödvändig utbildning i våra system.
VEM ÄR DU?
Ditt driv, engagemang och administrativa förmåga gör dig framgångsrik hos oss. Vi ser gärna att du har en avslutad gymnasieutbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete och kunskap att utveckla administrativa processer. Din erfarenhet har gjort dig både noggrann och strukturerad. Du gillar att tillhöra ett team där vi samarbetar, ställer upp och följer överenskomna instruktioner och arbetssätt. Du tar eget ansvar för ditt arbete och trivs i en roll som värdesätter din analytiska förmåga.
Du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Tjänsten kräver att du kan formulera dig bra i tal och skrift på svenska.
VARFÖR SCHOTTENIUS & PARTNERS?
Vi är en mindre koncern med flera intressanta bolag i portföljen, där du får en intressant roll som spindeln i nätet kring det administrativa arbetet. Vi tror på att framgångsrik företagsutveckling bygger på starkt engagemang, tydligt fokus på kundnytta, förmågan att förstå och se helheten i kombination med detaljerna, samt modet och förmågan att våga utmana befintliga tillvägagångssätt och tänka nytt. Vi drivs av tillväxt, intressanta idéer och drivna människor. Skulle denna miljö passa dig är du välkommen med din ansökan!
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Varberg
OMFATTNING: Heltid, 100%
LÖN: Månadslön
Låter det som ditt drömjobb? Vi hoppas det! Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval. I denna rekrytering samarbetar Schottenius & Partners med FSK Rekrytering och Kajsa Ohlsson.