OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ATICC Sweden är ett modernt konsult- och rekryteringsföretag, som brinner för individen. Vi tror till 100% på att medarbetare lyckas bättre i sitt arbete om vi, som arbetsgivare, skapar en flexibel, rättvis och rolig plattform att verka på. Med vårt företag skapar vi tillsammans just den plattformen. Läs mer på www.aticc. (http://www.ahlstrom-munksjo.com/)se
Just nu söker vi ytterligare administratör, som likt oss trivs i en organisation med stor frihet. Du är kanske rätt person för oss?
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör, kommer du att arbeta ute hos någon av våra kunder och arbeta med spännande och komplexa projekt. Du kommer stödja de två sektioner som finns på uppdraget, det vill säga Infra-BEST och Fastighet.
Som administratör kommer du att agera spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du skall vara beställaren behjälplig med administrativa olika uppgifter i verksamheter, därför bör du ha en god prioriteringsförmåga och vara van med att arbeta med många uppgifter på samma gång.
Exempel på arbetsuppgifter och ansvar är följande:
- Utföra dokumenthantering enligt beställarens rutiner och riktlinjer.
- Diarieföra handlingar i systemet EDIT och vara behjälplig vid begäran om offentliga handlingar från extern part.
- Hantera beställningar av IT och kontorsmaterial.
- Fakturahantering i ekonomihanteringssystemet Agresso.
- Vara behjälplig vid nyanställningar.
- Medverka i verksamhetsutveckling, exempelvis vid framtagning av nya rutiner, utbildningsmaterial eller dylikt.
Din bakgrund
För att du skall passa i rollen som administratör bör du uppfylla följande obligatoriska krav:
- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete.
- Gymnasial/högskoleexamen med inriktning ekonomi, samhälle, natur eller teknik.
- Minst 3 års erfarenhet av daglig användning av Officepaketet.
- Minst 3 års erfarenhet av handläggning och registrering av olika system, så som i ekonomi- och dokumenthanteringssystemen Agresso, Webforum, EDIT eller liknande.
Meriterande krav:
- Minst 3 års erfarenhet av arbete i offentlig förvaltning.
- Minst 5 års erfarenhet av att kunna läsa, förstå och redigera dokumentation med tekniskt och ekonomiskt innehåll inom transport-teknik eller infrastruktursektor.
- Erfarenhet av minst ett tidigare uppdrag av att delta i verksamhetsutvecklingsprojekt, till exempel framtagande och dokumentera nya rutiner och arbetssätt.
Vi erbjuder
Då vi stenhårt tror på rättvisa, så har vi hoppat över alla överbetalda chefer, som sladdar in halv tio på morgonen. Du rapporterar därmed direkt till dig själv! Men, oroa dig inte, vi ingår alla i ATICC-laget och hjälper varandra så fort det behövs.
Vi erbjuder en arbetsplats, där det finns ett starkt engagemang för verksamheten och innehållsrika dagar. Bli en del av en gemenskap som är värdestyrd, omtänksam och som välkomnar mångfald! Vi tror på kraften i att arbeta i team för att ge de bästa resultaten; både för bolaget men också för teammedlemmarnas individuella ambitioner. Tillsammans skapar vi det företag, som vi vill att vi ska vara!
Vi har en rättvis och attraktiv lönemodell.
Varmt välkommen med din ansökan!