Administratör servicefakturering

Arbetsbeskrivning

Administratör inom servicefakturering sökes till kund i Landskrona med start 1 september 2016.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du att ansvara för att fakturering sker enligt registrerade underlag från övriga delar av organisationen. Servicefaktureringen kräver olika typer av handpåläggning beroende på vad för arbete som är utfört och vilken kund det är till. I din roll har du mycket kontakt både internt och externt.



Din bakgrund
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område. Tjänsten kräver minst 2 års arbetserfarenhet av administrativt arbete. God svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper inom Office krävs och det är en fördel om du arbetat i något affärssystem.

Dina egenskaper
Som person vill vi att du är strukturerad, noggrann, självgående och lugn. Vi ser gärna att du har lätt för att kommunicera och samarbeta, är flexibel och kan hantera tidsvis hög belastning under toppar. Service till kunden ska alltid stå i fokus och du bör vara ekonomiskt sinnad för att kunna förstå rimlighet i det du fakturerar.
Anställningen sker via Randstad med start 1 september 2016. Uppdraget är initialt 3-6 månader med möjlighet till fortsatt uppdrag efter det.
Med anledning av semestertider hos kund kommer ansökningar behandlas först efter den 9/8. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Wallström på 0729-889508 efter den 9/8.
Välkommen med din ansökan!

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Provanställning Heltid
  • Publicerat: 15 juli 2016

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Säljplanerare till Pågen

Säljplanerare till Pågen

1 november 2024

31 oktober 2024

31 oktober 2024