OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
REMONDIS-koncernen är ett av världens största företag inom återvinning, vatten och industritjänster med 38 000 anställda och verksamheter i Europa, Afrika, Asien och Australien. REMONDIS erbjuder helhetslösningar inom återvinning och skräddarsyr tjänster efter varje kunds behov - oavsett om det handlar om mindre företag eller en stor industrikoncern.
REMONDIS svenska återvinningsverksamhet erbjuder kundspecifika tjänster och arbetar tillsammans företag, privatpersoner och offentliga organisationer för att de ska få ut så mycket som möjligt av sina resurser. I Sverige är vi ca 600 anställda och omsätter 2 miljarder kronor. Med nära 30 anläggningar finns vi över hela landet.
Tillsammans jobbar vi för en hållbar framtid.
ARBETSUPPGIFTER
Är du välorganiserad, uppskattar kundkontakt och att ge god service? Som administratör hos oss får du en varierande tjänst, stort eget ansvar och goda möjligheter att utvecklas i en framtidsbransch.
På vår anläggning i Skene tar vi emot restprodukter från både företag och privatpersoner, som efter sortering och förädling på anläggningen transporteras vidare för återvinning.
Som administratör får du varierande arbetsuppgifter och en central roll för verksamheten. Du har ett övergripande ansvar för att arbetsorderprocessen är effektiv och följs, att order hanteras rätt i systemet och avrapporteras enligt rutin. Rollen innebär många kontaktytor, både med kunder såväl som transportörer och därför söker vi dig som gillar att ge bra service!
I rollen ingår bl.a.:
• Ta emot kundens material i vågen och administrera inleverans i affärssystem
• Administrera utleverans samt sköta kontakten med våra transportörer
• Avräkning, fakturering, tidrapportering
• Hantera inkommande kundförfrågningar via telefon och mejl, samt administrera order i affärssystem
Du blir en del av ett härligt gäng om 5 kollegor, och rapporterar till Distriktschef. Tjänsten är heltid och arbetstiden är dagtid, mån-fre. Samarbetet inom affärsområdet är gott, och i rollen kommer du vid behov att stötta vår anläggning i Falköping (vid ordinarie administratörs frånvaro).
KVALIFIKATIONER
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• God kunskap i Office-paket samt erfarenhet av affärssystem
• Behärskar svenska väl i både tal och skrift
• Utbildning på gymnasienivå
Som person är du positiv, serviceinriktad och uppskattar många olika sociala kontakter. Du är flexibel, duktig på att prioritera och tvekar inte att hugga i där det behövs. Du gillar ordning och reda och att utveckla arbetssätt som skapar struktur. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar våra värderingar öppenhet, delaktighet, flexibilitet, ansvar och hållbarhet.
ÖVRIGT
Vi har kollektivavtal och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag för ett långt och hälsosamt arbetsliv.
Vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. Välkommen med din ansökan!