Administratör / Social media manager till ett tillväxtföretag

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Qura Care AB är ett vårdbemanningsbolag som är specialiserade på att hjälpa sjukvården med bemanning utav kvalificerade sjuksköterskor i hela Sverige. Vårt mål är att vara det självklara valet för sjuksköterskor och vårdgivare som efterfrågar en specialist inom vårdbemanning med professionell service som signum.
Då Qura Care AB har vuxit i en mycket snabb takt har också kraven på administration ökat. Som bemanningsupport kommer du främst att arbeta som ett stöd för våra bemanningsansvariga. Du kommer utöver det även ansvara för våra sociala medier och inköp av det som behövs till kontoret.
Vi tror att du som söker är en duktig på att ha många bollar i luften och har en genuin känsla för service. Du ska vara mycket noggrann och kunna prioritera dina arbetsuppgifter då det stundtals kan bli mycket att göra. Vi söker dig som är strukturerad, effektiv och ambitiös. Med rätt kunskaper kommer du ha stora möjligheter att kunna påverka din resa hos oss. Det är viktigt för oss att du har erfarenhet av att hantera sociala medier och att du är självständig.
Det är väldigt meriterande om du har erfarenhet av Adocka, Oneflow och Office-paketet
Krav
Behärska svenska i tal och skrift
God kunskap inom Office 365 paketet
God kunskap av sociala medier

Dina personliga egenskaper
Strukturerad och noggrann
Förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt
Flexibel, driven och självgående
Lagspelare
Trivas i entreprenöriell miljö
Lösningsorienterat
Stresstålig och prestigelös



Jobbtyp: Heltid, Fast


Märk ansökan med "admin"

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qura Care AB VÄSTERÅS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2023
  • Ansök senast: 6 januari 2024

Postadress

Torggatan 4
VÄSTERÅS, 72215

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024