Administratör sökes!

Administratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna inom administration? Är du serviceorienterad och kommunikativ? Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning, en statlig förvaltning. Du utgår från kontoret beläget i Solna. Som administratör kommer du att planera och boka interna och externa möten, planeringsdagar, seminarier och konferenser. Du ansvarar för bokningar av möteslokaler samt förtäring vid möten och konferenser. Du kommer även att upprätta inbjudningar och kallelser till möten samt hantera utskick och kommunikation kring dessa.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som administratör behöver du vara strukturerad och ha god planeringsförmåga. Du bör trivas med att hantera flera uppgifter samtidigt och ha ett öga för detaljer. God kommunikationsförmåga är viktig då du ofta kommer att samordna och hålla kontakt med olika personer. Dessutom är det en fördel om du är serviceinriktad och flexibel, för att kunna anpassa dig efter förändrade behov och förutsättningar.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Flera års aktuell erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete
Vana av att delta vid och arrangera digitala och fysiska möten
Kunskaper om administrativa stödsystem och god datorvana, främst MS Office (Word och Excel)
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet av fakturering
Erfarenhet från arbete vid offentlig verksamhet och kunskap om den statliga värdegrunden
God kunskap om diarieföring

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-12-31. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl anna.hommerberg@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34830 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2024
  • Ansök senast: 30 oktober 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


30 september 2024

Administrativ assistent/dokumentationsansvarig

Administrativ assistent/dokumentationsansvarig

26 september 2024

30 september 2024