OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För rekrytering till ett bolag verksamma inom modebranschen söker vi nu en positiv och driven administratör med sinne för struktur och ordning med placering i centrala Göteborg.
Vi söker Dig som har viss erfarenhet av att arbeta som administratör eller med orderadministration och som vill arbeta heltid på deras företag.
Vi söker Dig som trivs med en utåtriktad roll med många kontaktytor både internt och externt. Du trivs med att vara i en koordinerande roll med stor variation av arbetsuppgifter inom det administrativa området.
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter och det är mycket meriterande om du god kunskap inom Office paketet. Svenska och Engelska är viktiga både i tal och skrift.
Vi söker en person som gillar att arbeta i en dynamisk miljö både självständigt och i team.
Egenskaper som är viktiga är driven, noggrann, social och flexibel.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast.