OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiebolaget Söder och Co verkar inom rekrytering och bemanning i Västsverige.Aktiebolaget Söder och Co är ett auktoriserat bemanningsbolag.På uppdrag av kund söker vi nu en administratör för varierande arbetsuppgifter.Du kommer att arbeta med ekonomiuppföljning och uppdragshantering i företagets affärssystem samt vara ett administrativt stöd gällande projektsamordning. Andra förekommande arbetsuppgifter är uppdatering av Internetsidor samt språkgranskning av rapporter och dokument på engelska och svenska. Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens, gärna med administrativ eller ekonomisk inriktning.Du har erfarenhet av att arbeta i ett modernt affärssystem och behärskar engelska och svenska i tal och skrift.Du bör ha minst några års erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Som person tror vi att du är stresstålig, strukturerad och initiativtagande.Det är viktigt att du har god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta.Du är positiv och ser möjligheter i olika situationer. Arbetstid: Dagtid, Heltid.Inhyrningsrekrytering: Anställning hos kund efter en tids inhyrning. Låter detta som något för dig?Registrera dig via vår hemsida: www.soderco.se Tjänsterna kommer tillsättas löpande, så ansök redan idag!