OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning: Vi söker nu en administratör för uppdrag hos en av våra kunder i Strängnäs. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i 3 månader, för rätt person finns eventuellt möjlighet till förlängning. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer bland andra att bestå i administrering av passerkort, bokning av resor och utbildningar, utbildningsadministration i interna system samt organisering av mindre konferenser. Arbetet innefattar även att på ett bra sätt förmedla information till kunder och du kommer delta i förbättringsarbete inom gruppen. Kvalifikationer: Vi söker dig med erfarnehet från liknande arbetsuppgifter och ser gärna att du minst har gymnasiekompetens men gärna högskoleutbildning inom administration eller kommunikation. För att på ett bra sätt lyckas i rollen som administratör söker vi en person som är serviceinriktad, drivande, resultatorienterad och strukturerad. Du har förmåga att självständigt prioritera mellan arbetsuppgifter och har lätt för att skapa kontaktnät. Likaså har du stor integritet, är naturligtvis kommunikativ och är en problemlösare med förmåga att kunna analysera. Du har goda kunskaper i excel samt goda kunskaper i engelska. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och lämplighet. Urvalsarbete och intervjuer sker löpande varför uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din anökan redan idag!