OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skövde Urteknik AB söker en medarbetare för administrativt arbete.
Skövde Urteknik AB tillhandahåller After Sales Service för olika klockmärken i Sverige. Vi är nu i behov av att förstärka på vår administrativa sida.
I dina arbetsuppgifter ingår bl a:
Sköta företagets ekonomiska redovisning.
Hantering av reservdelsförsäljning.
Registrering, uppföljning av inlämnade klockor.
Kundservice via mail och telefon.
Kvalifikationer.
– Hög känsla för sälj och service.
– Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, Franska är en merit.
– God datorvana och lätt för att hantera administrativa system.
– Ansvarstagande, flexibel och noggrann är några egenskaper som du innehar.
Tidigare erfarenhet av administrativt arbeten är meriterande men inte ett måste.
Tjänsten är en heltids tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, deltid går att diskutera.
Du kommer få internutbildning i de administrativa datasystemen som används i det dagliga arbetet.
Är du den vi söker? Och känner att detta är något för dig.
Sänd gärna in en ansökan via email med ditt CV.