Arbetsbeskrivning
Om oss
Sandhem Gruppen AB erbjuder stöd och skydd för individer i utsatta situationer. Nu söker vi en administratör som vill vara en nyckelperson i vår organisation och vara med på vår spännande resa när vi växer och utvecklas.
I denna roll kommer du att ha ett brett ansvarsområde, där arbetsuppgifterna sträcker sig från att hantera fakturor och beställa material, till att ge administrativt stöd till vår VD. Du kommer att vara ansvarig för de ekonomiska och administrativa uppgifterna och arbeta självständigt i nära samarbete med övriga kollegor.
Dina arbetsuppgifter är bla:
Sköta fakturahantering och ekonomiska uppgifter
Ansvara för att personalen rapporterar kvitton och utlägg korrekt via Fortnox
Arbeta med enklare bokföring och ekonomiuppgifter
Administrera anställningar via ONELFOW
Uppdatera och informera personalen varje vecka via intranät
Ge administrativt stöd till VD.
Beställa material till kontoret
Vi söker dig som:
Har relevant utbildning inom lön eller annan likvärdig administrativ utbildning
Är van att arbeta självständigt och kan hantera många uppgifter samtidigt
Är flexibel och har lätt för att anpassa dig till förändrade arbetsuppgifter
Har erfarenhet av att arbeta med affärssystem Fortnox
Är noggrann, strukturerad och kan hålla koll på detaljer
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter som rör löner och anställningar. Du ska kunna ta ansvar för dina arbetsuppgifter och vara en pålitlig och flexibel kollega.
Har körkort B
Vi erbjuder:
En varierande och ansvarsfull roll i en utvecklande arbetsmiljö
Möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som du har stöd från dina kollegor
En arbetsplats där du får ta eget ansvar och göra skillnad
Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju.Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Alla ansökningar hanteras via denna annons.