OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en duktig administratör inom dokumenthantering, avtalstexter och korrekturläsning.
Är du tillgänglig omgående och intresserad av ett långt konsultuppdrag?
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter:
• Arbete och stöttning kring avtalsdokument i Word
• Korrekturläsning och strukturera om dokumentmallar
• Lägga fram förslag till förhandlarna
• Samt övriga administrativa arbetsuppgifter
Vem är du?
För att trivas i rollen är du självgående, serviceinriktad, noggrann och strukturerad som person. För att vara kvalificerad för detta uppdrag har du:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetat administrativt tidigare och gärna med avtalstexter
• Goda kunskaper i MS Office främst i Word
• Viss systemvana
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid med start i början av oktober 2022 och beräknas pågå cirka 1 år framöver, med chans till förlängning. Viss distansarbete kan bli aktuellt. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52