Administratör sökes för kommande uppdrag.

Arbetsbeskrivning

Prime Professional söker administratörer för kommande uppdrag i södra Stockholm.

Gillar du att arbeta i team?
Gillar du ett arbeta med varierande arbetsuppgifter där den ena dag inte är sig lik den andra?
Vill du ha ett flexibelt och ansvarsfullt arbete där det krävs struktur och noggranhet?

Då är det dig vi söker!

Du blir anställd utav oss på Prime Professional och sedan är du ute hos våra kunder och jobbar.

I en konsultroll är det givetvis viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.

Arbetsuppgifter
Som administratör har du ett varierat och självständigt arbete med inriktning på service och administration.
Tjänsten som administratör innebär att du kommer att hjälpa till på olika områden.

Exempel på arbetsuppgifter är:
• Framtagning och sammanställning av presentationsmaterial.
• Skriva rapporter.
• Föra protokoll.
• Enklare ekonomisk uppföljning.
• Dokumenthantering.


Vem är du?
Du har en gymnasieutbildning.
Du har erfarenhet av administrativt arbete och har goda datakunskaper.
Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet samt i nått administrativt program som ex vis Hogia, Fortnox mm.
Du talar och skriver svenska flytande och har en god kommunikationsförmåga gentemot kollegor och kunder.
Du är en självgående och engagerad person som gärna tar tag i saker och har en känsla för vad som behöver göras.

I en konsultroll är det givetvis viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.

Som anställd konsult på Prime får du ta del utav våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner:
• Trygg anställning genom kollektivavtal.
• Friskvårdsbidrag.
• Engagerade konsultchefer.
• Möjligheten att påverka din arbetstid och ditt schema.
• Många varierande uppdrag.
• Utbildningar - Prime Academy.
• Rekryteringsbonus.
• Social samvaro som biokväll, julfest, midsommar middag mm.

Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida:
www.primeprofessional.se

Har du frågor kring tjänsten är varmt välkommen att ringa Victoria Machreki
Måndag - Fredag 08-17
08-4707025.

Notera att vi utifrån GDPR jag tar ej emot ansökningar via mail.

Företagsbeskrivning
Prime Professional är specialisten inom Ekonomi, HR, Lön och Administration.

Vi bemannar och rekryterar i hela Sverige.

Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål.
Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område.
Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.

Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.

Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Blomgren

Karin Marklund

Helene Appelqvist
0730222511
Jenny Bohm

Enrico Richiello

Karin Marklund

Karin Marklund
0730-222507
Helene Appelqvist
08-470 70 71
Thomas Blomgren
08-470 70 42
Jenny Bohm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Prime Professional Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 20 mars 2019

Besöksadress

Box 10119
None

Postadress

Box 10119
2180, 12128

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024