Administratör sökes för kommande uppdrag i Halmstad!

Administratör sökes för kommande uppdrag i Halmstad!

Arbetsbeskrivning

Är du en god Administratör som trivs med kundkontakt?



Beskrivning av tjänst

Detta är tjänsten för dig som trivs med varierande arbetsuppgifter! När du arbetar som Administratör kommer du främst att arbeta med kundservice via telefon och mail där du hjälper befintliga och nya kunder med diverse information om produkter och leveranser. I arbetet ingår det även kontrollering av lagersaldon samt att du kommer att kontrollera fakturor. Arbetstiden är förlagt till dagtid, måndag till fredag.

Din bakgrund

Du som söker tjänsten som Administratör har med fördel arbetar med support/kundtjänst/sälj sedan tidigare. Då detta är ett kundföretag med inriktning mot industrin, har du med fördel någon form av industriell bakgrund. Vidare är goda datakunskaper ett krav samt goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal och som i skrift. Du har körkort och tillgång till egen bil.

Personliga egenskaper

Du älskar att ge den bästa servicen till kunder och drivs av att leverera kvalité. Då samtalen som kommer in kan vara av mycket varierande karaktär, är det en fördel om du trivs med omväxlande arbetsuppgifter. Förutom din fallenhet för administration, är du dessutom noggrann, ansvarstagande och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter, när och om, detta krävs. Du är även en samarbetsvillig kollega som sprider glädje och positivitet runt dig.

Anställningsform, omfattning av tjänst och tjänstgöringsort

Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Tjänsten är en heltidsanställning och är placerad i Halmstad.

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och därav kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktperson

Alla ansökningar sker via vår hemsida firstpersonal.se. Vid eventuella frågor om tjänsten, kontakta Nicklas Karlsson via mail nicklas@firstpersonal.se eller telefon 0722-35 00 03




Om oss

FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrins kollektiv- och tjänstemannasida. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt, vilket innebär att vi alltid strävar efter att anställa personal så nära kundföretaget som möjligt utifrån kompetens och andra krav enligt specifikation från kundföretaget.




Vi ser fram emot din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Zackrisson
0722-35 11 05
Linda
0722351129
Carlsson Linda
0722-351129
Konsultchef Pia Johansson
0722-351777
Kontorschef Skövde Mikael Thörnberg
0727-178477
Landén Josefine
0727241777
Ronja
0722-351150
Zeybrandt Kay
0722351777
Linda
0722-351129
Marika
0727-178477

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Personalpartner AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2021
  • Ansök senast: 11 april 2021

Besöksadress

Bäckeskogsgatan 2 50468 Borås
None

Postadress

Bäckeskogsgatan 2
Borås, 50468

Liknande jobb


Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024

26 november 2024