Administratör sökes för kortare uppdrag på myndighet!

Administratör sökes för kortare uppdrag på myndighet!

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör eller assistent? Är du en stjärna på administration som alltid arbetar med god struktur, ordning och reda? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en ansvarsfull och prestigelös administratör till vår kund, en myndighet med kontor beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Administrera överklaganden samt ärenden.
Registrera domar.
Arbeta utifrån fastlagda rutiner.
Vara ett operativt stöd för verksamheten.
Annat förekommande administrativt arbete.

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen bör du vara flexibel och ha ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Som person är du strukturerad och noggrann. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet.
Är du vår nästa stjärna? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning.
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent.
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på två månader med start omgående/enligt överenskommet.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33287 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 21 juli 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024